موثرترین روش های لاغری برای خانم ها

اکثر افراد به‌ویژه خانم ها همیشه دوست دارند اندامی مناسب و به قول معروف باربی گونه داشته باشند. یکی از مواردی که به خانم ها اعتماد به نفس می‌دهد و باعث خوشحالی آن ها می‌شود؛ تثبیت وزن و لباس های قدیمی که همچنان خیلی راحت می‌توانند از آن ها استفاده کنند. اما زمانی که خانم ها تصمیم به لاغری و رژیم می‌گیرند به سیستم بدنی شان دقت نمی‌کنند و به همین دلیل باعث چروک پوست و ریزش موی خود می‌شوند. در این مقاله می‌خواهیم شما را با یک روش مناسب لاغری و خوراکی های مفید آشنا کنیم.

بهتر است نوع رژیمی که در دستور کار خود قرار می‌دهید، بر اساس نوع جنسیت انتخاب شود، چراکه متابولیسم بدن آقایان و خانم ها متفاوت است و هرکدام باید با توجه به سیستم بدن خود شروع به رژیم لاغری کنند. در ادامه با مواد غذایی که نه تنها موجب چاق شدن و افزایش وزن نمی‌شود بلکه خیلی زودتر از تصوری که دارید، شما را به وزن و اندام مورد دلخواه می‌رساند.

رژیم لاغری - دمنوش لاغری

پروتئین بخورید لاغر شوید

برخی از افراد این تصور را دارند که اگر از مواد غذایی پروتئین دار استفاده کنند، چاق می‌شوند. اما این طور نیست! مصرف درست از پروتئین ها به شما کمک می‌کند تا در مسیر درست لاغر شوید. پروتئین ها نوعی ماده مغذی دارند که وقتی وارد بدن می‌شوند، اشتها به غذا را کم می‌کنند و شما را سریع‌تر به اندام و وزن مورد دلخواه می‌رسانند.

چرا همیشه گوشت قرمز می‌خوریم؟!

متاسفانه همه عادت به مصرف گوشت قرمز داریم. اما آیا می‌دانید گوشت سفید و یا ماهی چه‌قدر به لاغری کمک می‌کند؟ لازم نیست به طور کامل گوشت قرمز را از برنامه غذایی خود حذف کنید، چون بدن به تمام مواد غذایی نیاز دارد. فقط کافیست کم‌تر و طبق برنامه رژیم لاغری خود از آن ها استفاده کنید. اگر می‌خواهید مصرف گوشت سفید به شما در لاغری کمک کند، بهتر است به صورت بخار‌پز شده بخورید. چون این روش موجب کاهش وزن و چربی سوزی شکم و پهلو خواهد شد.

رژیم لاغری - دمنوش لاغری

یک سلاح مهم جهت مبارزه با چاقی!

کلسیم یک مهره اصلی برای حفظ سلامت پوست و مو از همه مهم تر استخوان ها است. اگر می‌خواهید با مصرف مواد غذایی که حاوی کلسیم هستند لاغر شوید، باید به انواع مختلف آن توجه کنید. کلسیم یک سلاح جهت مبارزه با چاقی محسوب می‌شود که بیشتر از طریق لبنیات به کاهش وزن و لاغری کمک می‌کند. برای خوردن لبنیات حواستان به کم چرب بودن آن باشد چون جهت تسریع در لاغری بهتر است از لبنیات کم چرب و کم‌کالری استفاده کنید تا از خواص و تاثیرات آن در کاهش وزن بهره مند شوید.

از همه مهم تر مصرف سبزیجات

یکی دیگر از موثرترین روش لاغری برای خانم ها ، مصرف درست و به اندازه سبزیجات است. اکثر سبزیجات در کاهش وزن و لاغری تاثیر دارند و به شما در مسیر لاغری کمک زیادی می‌کنند. سبزیجاتی که در رژیم لاغری شما موثر هستند انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

رژیم لاغری - دمنوش لاغری

  • کلم پیچ و لاغری

با رژیم لاغری کلم می‌توانید تمام چربی های اضافه بدن خود را بسوزانید و یک رژیم لاغری مناسب و سالم را تجربه کنید. یکی از مزیت های کلم این است که می‌توان در بیشتر غذا، سوپ و سالاد ها از آن استفاده کرد. در روزهای رژیم بهتر است از کلم پیچ به صورت آب‌پز استفاده کنید تا خیلی زودتر از تصور خود به وزن مد نظر برسید. کلم که یکی از سالم ترین نوع سبزی محسوب می‌شود، حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که همین امر موجب تقویت و افزایش سیستم ایمنی شما هم خواهد شد.

رژیم لاغری - دمنوش لاغری

  • با فلفل سبز چربی سوزی کنید

فلفل دلمه سه نوع رنگ متنوع سبز، زرد و قرمز دارد که این رنگ ها، نشان دهنده بهترین مواد مغذی و آنتی اکسیدان فراوان در این نوع سبزی است. علاوه بر این ها، این نوع از سبزیجات دارای فیبر زیادی است که به همین دلیل در رژیم های لاغری از آن زیاد استفاده می‌شود. با مصرف فلفل دلمه می‌توانید کالری و چربی های بدن خود را از بین ببرید. یکی از ویژگی های این سبزی، افزایش سوخت و ساز بدن است که این خود یکی از عوامل چربی سوزی و لاغری محسوب می‌شود. بسیاری از افراد به دلیل چاقی و افزایش وزن ، کلسترول و تری گلیسیرید بالایی دارند که اگر کنترل نشود منجر به بیماری های قلبی و عروقی خواهد شد. پس با مصرف درست فلفل به راحتی چربی خون خود را کاهش دهید و به تسریع لاغری و رسیدن به وزن مورد دلخواه خود کمک کنید.

رژیم لاغری - دمنوش لاغری

  • چگونه هویج باعث لاغری می‌شود؟

هویج یکی دیگر از سبزیجاتی است که در لاغری نقش مهمی ایفا می‌کند. اما چه‌طور به لاغری و کاهش وزن کمک می‌کند؟
جهت تسریع در لاغری بهتر است در وعده ناهار از سالاد هویج استفاده کنید و در دیگر وعده های روزانه، آب هویج را در دستور رژیم لاغری خود قرار دهید. بر روی دیواره های سلولی هویج خام، لایه های ضخیم سلولز تشکیل شده که از هضم و جذب ویتامین و مواد معدنی بدن شما جلوگیری می‌کند. اما آب هویج این دیواره ضخیم را درهم می‌شکند و باعث می‌شود بدن شما خیلی راحت تر سوخت و ساز و چربی سوزی کند.

رژیم لاغری - دمنوش لاغری

  • با اسفناج لاغر شوید

اسفناج از دیگر سبزیجاتی است که در پروسه لاغری و کاهش وزن، کمک زیادی به شما می‌کند. گاهی اوقات حتی با وجود احساس سیر بودن، دوست دارید غذا بخورید. اما عصاره اسفناج که تیلاکوئید نام دارد، این اشتهای کاذب را از بین می‌برد و موجب می‌شود با کم تر غذا خوردن خیلی زود لاغر شوید.

رژیم لاغری - دمنوش لاغری

اما دمنوش های لاغری 

امروزه به دلیل مصرف فست فود و غذاهای چرب و چیلی، افزایش وزن و چاقی یک امر طبیعی شده و اکثر افراد از آن رنج می‌برند. در این میان خانم ها با افزایش وزن اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهند و سراغ عمل های جراحی جهت لاغری می‌روند. بیایید به جای عمل جراحی که دارای عوارض زیادی است از طب سنتی و از سبزیجاتی که در بالا گفته شد کمک بگیرید. دمنوش های گیاهی در یک بازه زمانی مشخص به جای قرص و داروهای شیمیایی باعث کاهش وزن و چربی سوزی می‌شوند که با مصرف درست و اصولی از آن ها می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن خود را به وزن ایده آل خود برسانید.

چه دمنوش هایی وزن را کاهش می‌دهد؟

دمنوش های زیادی موجب لاغری و چربی سوزی می‌شوند که در ادامه این مقاله می‌خواهیم به برخی از آن ها اشاره کنیم تا زین پس، از دمنوش های گیاهی با خواص بی‌نظیر جهت لاغری استفاده کنید.

رژیم لاغری - دمنوش لاغری

چربی های اضافه بدن را با این دمنوش بسوزانید!

چای سبز که یکی از رایج ترین دمنوش های گیاهی است، در کوتاه ترین زمان چربی های اضافه بدن که از طریق مصرف غذاهای چرب به وجود آمده را از بین می‌برد. این دمنوش که یکی از پرمصرف ترین دمنوش نیوشا است می‌تواند یکی از بهترین گزینه های دمنوش های گیاهی جهت لاغری استفاده شود.

چای سبز آلوورا و عسل 

این دمنوش به دلیل خواص زیاد آن به گیاه هزار درمان معروف است. با مصرف درست و اصولی از این دمنوش گیاهی و بدون اسانس می‌توانید به راحتی خود را از دست چاقی و عوارض ناشی از آن رها کنید و یک زندگی سالم و بدون افزایش وزن را با دمنوش چای سبز آلوورا و عسل داشته باشید.

یک دمنوش خوشمزه جهت لاغری

تا به حال از دمنوش چای سبز و سیب ترش استفاده کرده اید؟ این دمنوش طعم و عطر بسیار خوشی دارد. یکی از مهم ترین خواص آن، کاهش وزن و از بین بردن چربی های اضافه بدن است. با نوشیدن این دمنوش گیاهی که از مخلوط چای سبز است می‌توانید علاوه بر تسریع در لاغری و کاهش وزن، به پیشگیری از آلزایمر و پوکی استخوان هم کمک کنید.

رژیم لاغری - دمنوش لاغری

چای ماسالا و خواص لاغری آن

چای ماسالا خواص درمانی زیادی دارد اما یکی از بهترین ویژگی های آن، تسریع در کاهش وزن و لاغری است. فقط کافیست به دمنوش های گیاهی و بدون مواد افزودنی اعتماد کنید و طبق راهنمای مصرف از آن ها جهت لاغری سریع بنوشید. همچنین با استفاده از دمنوش ماسالا یک تیر چند نشان خواهید زد، چون ماسالا به تنظیم قند، فشار خون و بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک زیادی می‌کند.


جهت استفاده درست و اصولی از دمنوش های گیاهی می‌توانید راهنمای مصرف دمنوش های نیوشا را مطالعه کنید.


در این مقاله سعی شد، موثرترین روش های لاغری به روش طبیعی و حتی گیاهی برای شما توضیح داده شد تا بتوانید وزن خود را خیلی زود کاهش دهید و به اندام مورد دلخواه خود برسید. با مطالعه این مطالب با انواع سبزیجات و دمنوش های گیاهی جهت لاغری آشنا شده اید، پس اکنون زمان تصمیم گیری و قدرت اراده شماست. از همین امروز شروع کنید و تمام چربی های اضافه بدن خود را بسوزانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.